Thursday, May 5, 2011
kenapaaaaaa ?
KENAPA PEREMPUAN TA BOLE ADE SEDIKIT PERANGAI MACAM LELAKI . AKU TATAU KENAPA SEMUA MANUSIA HIPOKRIT ? TA PAYAH LA NAK CAKAP TA SEMUA MACAM TU . HAMBOII . SEMUA MANUSIA HIPOKRIT WEH . TA DE MANUSIA YANG TA HIPOKRIT . AKU PUN HIPOKRIT JUGAK TP TA DE LA TERUK MACAM SEORANG PEREMPUAN TU . CUBA LA PEREMPUAN JADI MACAM LELAKI . DYEORG KALAU DA BENCI SOMEONE DYEORG DIAM . KALAU TA DIAM UN , DYEORG TERUS CAKAP DEPAN DEPAN . TA DE NK BERSELINDUNG . DYEORG TA DE KUTUK KUTUK BELAKANG . KALAU DEPAN BUAT BAIK , BELAKANG BUAT JAHAT . STANDARD LA TUH . MACAM KAU TA PENAH JEE . TP KALAU PEREMPUAN . DYEORG DA LA HIPOKRIT , KUTUK KUTUK BELAKANG LAA . BILE KT DEPAN GILE BABI BAIK . BILE KT BELAKANG MACAM HARAMM . AKU LAGI SUKA CITE MASALAH KAWAN DEKAT BDK LAKI . SBB DYEORG MENDENGAR , DYEORG TAKAN KUTUK ORG TU . TP KALAU CITE KT PEREMPUAN , PERGHH . BERBAKUL DOSA WEH . CITE TA SAMPAI SEPARUH JALAN , KAU DA BUKAK CITE LAIN YG BOLE MENGAIBKAN ORANG . MANE TA BERBAKUL DOSA ? KAU KUTUK ORANG TUH , TP BILE KAU TA DE KAWAN KAU CRI DYE . GILE TA MALUU KAU NII . BILE KAU TA PUAS HATI , KAU BUKAK RAHSIA DYE , THEN KAU CITE KT ORANG . BAPAK AHHH . TA SUKA NYEE . DA LA SUKA MEMERLI ORANG . PASTU BILE ADE ORANG TERASA , KAU KATA BUKAN DYE . TP SBNR NYE KAU MEMANG NK TUJU KT DYE . GILEE LA KAUU NII . BILE DA OKAY NGN PEREMPUAN TUH KAU KUTUK DYE BALIKK . KAU NI APA MASALAH HA ? KAU NK ORANG LAIN FIKIR YANG KAU SEBENARNYA KAWAN YANG BAIK . TA KUTUK BELAKANG PE BAGAYY ? WADEHAL ! WADEPAKK ! GILE MENGGELABAH KAU NII ! EEIII , SUMPAH SAKIT HATI WEH . SABAR JELAA AKU DENGAN PERANGAI KAU NII . HUH -..- MACAM TAHI BABI JEE WEH . BYEEEEEEE !
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment